چگونه می تواند اسهال را وادار به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند اسهال را وادار به نارسایی کلیه

به طور کلی، اسهال را می توان با سموم مواد غذایی ایجاد می شود و اگر آن را نمی توان به طور موثر درمان و به موقع، آن را به بسیاری از عوارض جدی، که شامل نارسایی حاد کلیه می شود. اما به این معنی نیست که تمام اسهال می تواند نارسایی حاد کلیه می شود، در اینجا ما به اسهال بسیار جدی مراجعه کنید.
چگونه می تواند اسهال را وادار به نارسایی کلیه؟
همانطور که می دانیم، کلیه عملکرد فیلتر خون و تمام خون را از طریق کلیه ها جریان است. هنگامی که مردم از اسهال جدی رنج می برند، حجم خون در بدن به شدت کاهش خواهد یافت، و جریان و حجم خون به کلیه ها خواهد شد به طور ناگهانی کاهش می یابد، که کاهش خونرسانی در کلیه ها می شود خواهد شد. دلیل دوم که ممکن است نارسایی کلیه می شود سم مواد غذایی است، زیرا غذاهای سمی را در بدن داشته عفونت های دستگاه گوارش نیز و حتی منجر به آسیب کلیوی. علاوه بر این، اسهال همچنین می توانید دست دادن آب بدن، اختلالات الکترولیتی، سوء تغذیه و محیط داخلی آشفته، که آسیب کلیه و حتی نارسایی کلیه نیز باعث خواهد شد شود.
با این حال، اسهال می تواند نارسایی حاد کلیه می شود، اما پیش آگهی خوب است، چرا که نارسایی حاد کلیه می توان با درمان سریع و موثر درمان می شود. برای بیمارانی که از نارسایی حاد کلیه، آنها ممکن است برخی از علائم آشکار، مانند خروجی کاهش می یابد ادرار، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، خستگی، و تورم را تجربه کنند.
اگر مردم رنج می برند این علائم زمانی که آنها یک اسهال، آنها نیاز به آزمون سریع برای تشخیص اگر آنها نارسایی حاد کلیه. درمان زود هنگام برای بهبود نارسایی حاد کلیه مفید خواهد بود. اگر آنها درمان سریع را نداشته باشند، آنها ممکن است به نارسایی مزمن کلیه توسعه، و یا حتی نارسایی انتهایی کلیه، که کیفیت زندگی خود را کاهش می دهد و آنها را از دیالیز یا پیوند کلیه رنج می برند.
اگر شما سوال دیگری در مورد نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: